close
Unbreak My Heart - Toni Braxton
<詞曲:不知道來著>


(↑不知為什麼,聲音頗小聲= =")

Come back and bring back my smile
Come and take these tears away
I need your arms to hold me now
The nights are so unkind
Bring back those nights when I held you beside me

Un-break my heart Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door And walked out of my life
Un-cry these tears I cried so many nights
Un-break my heart ~My heart

Take back that sad word good-bye
Bring back the joy to my life
Don't leave me here with these tears
Come and kiss that pain away
I can't forget the day you left
Time is so unkind
And life is so cruel without you here beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused again
When you walked out the door
And walked out of my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart
ooohh wooooo

Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Bring back the nights when I held you beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused again
When you walked out the door
And walked out of my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart

Un-break my heart, oh baby
Come back and say you love me
Un-break my heart
Sweet darlin'
Without you I just can't go on
I can't go on


*中譯:

回來 並帶回我的笑顏
驅離我的淚
現在我是如此需要你的臂膀 環繞
沒有你的夜晚是多麼殘忍
把我還能將你抱在身旁的夜晚 帶回來

別讓我心碎 說你還會愛我
別再這樣的傷害我
而當離開這扇門的同時 你也走出了我的生命
勉強自己別哭 我卻哭了幾許個夜晚
別讓我心碎 我的心

收回那些悲傷的字句 "再見"
帶回我生活中的歡樂
別離開我 留我在這哭泣
回來並且親吻我 讓痛苦遠離
我無法忘記你離去的那天
時間如此無情地
而沒有你相伴的生活是如此的殘酷

別讓我心碎 說你還會愛我
別再這樣的傷害我
而當離開這扇門的同時 你也走出了我的生命
勉強自己別哭 我卻哭了幾許個夜晚
別讓我心碎 我的心
ooohh wooooo

別把我丟在痛苦的深淵
別把我留在大雨裡面
把我還能將你抱在身旁的夜晚 帶回來

別讓我心碎 說你還會愛我
別再這樣的傷害我
而當離開這扇門的同時 你也走出了我的生命
勉強自己別哭 我卻哭了幾許個夜晚
別讓我心碎 我的心

別讓我心碎 喔 寶貝
回來並說你愛我 別讓我心碎
甜心 沒有你我如何活下去
我不能活下去

***

MV所在位置(youtube)←影片不允許嵌入,所以放個連結就好。

這首是十幾年前我唯一會哼個幾句的英文歌。
前兩天聽到廣播在放,很懷念,花了一點時間找出來,順便放給大家聽...
arrow
arrow
    全站熱搜

    殘月 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()